Povestea de Succes Globală: LooLoo Kids – Un Fenomen în Vizualizări

Îndrăgită serie pentru copii, LooLoo Kids, a atins un număr impresionant de vizualizări, ajungând la 70 de miliarde, dintre care 14,7 miliarde doar în anul 2023 și se mândrește cu un miliard de vizualizări lunar, stabilind astfel noi recorduri pe YouTube.

LooLoo Kids nu doar că îi învață pe copiii cu vârste între 0 și 3 ani despre importanța periajului dinților, dar le cultivă pozitivitatea și entuziasmul. Pentru o oferi o experienta de vizionare personalizata, LooLoo Kids oferă acum conținut în peste 20 de limbi la nivel mondial, pe 80 de canale YouTube. Printre realizările reprezentative, melodia “Johnny, Johnny Yes Papa” continuă să se distingă ca un succes remarcabil, menținându-se în Top 3 cele mai vizionate videoclipuri de pe YouTube din toate timpurile, cu un număr de 6,8 miliarde de vizualizări.

LooLoo Kids și-a extins prezența la nivel mondial, aducând personajele sale iubite sub forma de jucarii pe piețele din Brazilia, Orientul Mijlociu, Africa de Nord (MENA) și Turcia. Dintre toate acestea, Brazilia s-a remarcat ca o piață deosebit de dinamică, înregistrând succese semnificative. Combinația unică a conținutului captivant și a produselor de înaltă calitate a creat un impact puternic în rândul publicului brazilian, consolindând astfel poziția de lider de piață și demonstrând popularitatea LooLoo Kids.

Anul 2024 aduce perspective promițătoare pentru LooLoo Kids, cu spectacole live și o gamă extinsă de jucării pentru copii, la nivel internațional. “Ne mândrim cu furnizarea de animații 3D de înaltă calitate pentru preșcolari, care nu sunt doar vizual captivante, dar sunt și extraordinare din punct de vedere muzical. Ne concentrăm pe crearea de conținut atât educațional, cât și distractiv, încorporând astfel esența a ceea ce credem noi că ar trebui să fie un conținut preșcolar de calitate. Dedicarea noastră față de acest standard reprezintă elementul distinctiv și definitoriu al LooLoo Kids.” (Cristina Badan, CEO)