■ 23 iunie 2022 – Compania de distribuție renumită și premiată, PGS Entertainment, a obținut reprezentarea LooLoo Kids, brandul de animații pentru copii născut în YouTube.

Looloo Kids este unul dintre cele mai populare branduri printre copiii mici și preșcolari pentru cântecele lor pentru copii și pentru animațiile lor 3D. Compania de edutainment începută ca o serie de YouTube a reușit, prin toate canalele sale, să ajungă al doilea cel mai vizionat producător de animații de pe platformă, cu peste 71 de milioane de subscriberi și un total de 40 de miliarde de vizualizări. Tot LooLoo Kids ocupă și poziția a treia în topul celor mai vizionate videouri de pe YouTube, cu Johny, Johny, Yes Papa care însumează peste 6 miliarde de vizualizări.

PGS plănuiește să extindă prezența brandului LooLoo Kids în media liniară și non-liniară globală, atât pe posturile de televiziune cu conținut pentru copii dar și pe platformele de gen SVOD.

LooLoo Kids a reușit să crească organic pe segmentul de preșcolari unul din cele mai mari succese ale deceniului. Pe măsură ce își continuă expansiunea accelerată pe tot globul, suntem mândri să le fim parteneri și să le susținem extinderea“, a afirmat Philippe Soutter, Co-fondator al PGS Entertainment.

PGS este recunoscut pentru modul selectiv în care își construiesc portofoliul și de aceea îi considerăm partenerul perfect în pașii următori pentru dezvoltarea noastră internațională“, declară Alexandru Badan, Manager Executiv al LooLoo Kids.

Disponibil pe YouTube, dar și Apple Music & TV+, Android TV, Spotify, Roku, Amazon, LooLoo Kids și-a reînnoit recent și parteneriatul internațional cu Netflix.

Încă din anul 2014, LooLoo Kids aduce magia copilăriei și distracția în viața celor mici, construind pe toate platformele și toate ecranele o destinație sigură pentru învățare, dezvoltare de competențe și pentru distracție. Prin muzică și animație, LooLoo Kids a devenit unul dintre eroii digitali ai deceniului, recunoscut și îndrăgit atât de copii cât și de către părinți și educatori.

Despre PGS Entertainment

PGS Entertainment este o companie de investiție și brand management premiată internațional, focusată pe conținut pentru copii și familie.

PGS este partenerul multor proprietari de IP, al unor franșize populare cum ar fi ”The Little Prince”, ”Iron Man”, ”Moomin Valley”, ”The Jungle Bunch”, ”Miraculous Ladybug” și ”ALVINNN!!! and the Chipmunks”. PGS este unul dintre cei mai mari furnizori de conținut media animat, către parteneri de top din toată lumea.